Hanna vill sommarfixa

Nu börjar det kännas riktigt vårigt och snart är det dags att plocka fram alla lite sommrigare kläder. Men som alltid så känns det som att garderoben kunde varit lite mer inspirerande att titta i. Jag har själv en massor av kläder som jag tycker om men som jag inte använder så ofta. Sådana kläder som skulle kunna vara lite bättre. Jag tänker göra ett tappert försök att fixa till några saker som mest får hänga på galgen.
Vi får se hur det går, det har hänt mer än en gång att jag en kväll full av inspiration sätter igång med projekt som sedan inte blir mycket av.
Den här jackan är ett röda-korsetfynd som jag gillar men som inte alls är i min färg, ska göra ett försök att färga den.
En klänning som ofta får hänga kvar då den oftast inte känns så passande när jag provar den. Tror på att kapa av 2 volanger och göra en topp av den.
Klassiker, jeans som vill bli shorts.
Och den här. En kjol som aldrig användes men som har så mycket tyg att den skulle kunna bli lite vad som helst.
Några tips?

Kommentarer
Postat av: karla

den rödblåa klänningen var ju JÄTTEFIN (:

2010-04-26 @ 21:52:51
URL: http://togepi.blogg.se/
Postat av: agneta

Jackan är ju jättefin som den är :)

2010-04-28 @ 21:11:42
URL: http://candyplease.blogg.se/
Postat av: Klaggen

Var en otroligt härlig känsla att dra på piratbyxorna första gången för året :D.

(var dock inte lika härligt när de kalla fjällvindarna for emot benen xD)

2010-04-29 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0