Vad gör jag nuförtiden?

Sommarlov eller arbetslös?, vad man nu vill kalla det.
.
Efter student och ett par veckor hemma packades ryggsäck ihop och kärlek och fred var målet. Ett par härliga dagar med festival kickade igång sommarn ordentligt. Söndag fick mina kära festivalkamrater åka norrut igen och själv tog jag tåget åt andra hållet.
.
Far och syster blev nästa sällskap och tåg och flyg byttes mot pickup och camper. Vi rullade runt i Frankrike, Italien och Tyskland, åkte dit näsan eller gps:en pekade och hade det allt som oftast ruskigt trevligt. När vi började längta efter att prata vårt eget språk tog vi färjan till Sverige igen. Vi jobbade oss upp längs östkusten och hejade på Åkerblommor, Emmebornar och Sjögrenar efter vägen. Nästa stopp huvudstaden och här är vi nu.
.
Nu är alla böcker utlästa, stickningar färdiga (den på bilden), broderinålar borttappade och jag börjar i smyg längta lite till gruvstaden. Säng, mor, vänner och kaffemaskinen väntar hemma och jag längtar lite efter er. Vi ses snart

Kommentarer
Postat av: minna

Vi saknar dig här också gumman :D

2010-08-03 @ 12:41:30
URL: http://minnahtorma.blogg.se/
Postat av: stina

bilder!!!!

2010-08-06 @ 12:42:00
Postat av: Klaggen

Woah! Låter som en underbar sommar :D!

2010-08-07 @ 14:06:51
Postat av: Hanna Stålnacke

Halkade in hit från facebook. Vilken underbar semester det där bilandet lät som! Något sådant vill jag också göra någon gång i mitt liv.



Och grattis på i efterskott :)

2010-08-11 @ 19:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0