Balfrisyr

Just nu är det mycket bal, student, klassresa i mitt huvud. Allt närmar sig! Ska bli jättekul. Igår funderade jag lite på vad jag ska ha för frisyr till balen och passade på att öva lite, har ju tänkt göra hår och smink själv. Det här är ungefär vad jag tänkte ha, en stor knut på sidan bara med lite dekorationer.
Ungefär såhär, eller kanske lite lösare och lockigare. Fast bort med blommorna och dit med en hel hög fjärilar i lila och blått.
Snälla sig vad ni tycker, skulle bli jätteglad!

Kommentarer
Postat av: Petris

tyckte fjärilar var en grejt idé!

2010-05-05 @ 18:31:08
URL: http://petraloevberg.blogg.se/
Postat av: kim

det kommer bli super! vill också få det så fint :( haha

2010-05-05 @ 18:41:29
URL: http://frokenjaderstrand.devote.se
Postat av: Sanne

Lägg in fjräliarna, sen kanske ha två hårslingor där fram som är lockade, kanske lite vanligt men det är fint.

2010-05-05 @ 19:07:16
Postat av: Bobby

Blir nog väldigt bra! :D Tycker jag du ska satsa på! :)

2010-05-06 @ 00:36:45
Postat av: Klaggen

Idén med fjärilarna gillar jag skarpt :D! Dock så tycker jag nästan att "mer utsläppt" eller (lite lösare och lockigare) skulle falla i mig mer i smaken :). Men uppsatt på det där viset är väl kanske mer elegant egentligen? Och det är ju lite det som är meningen :)?

2010-05-07 @ 02:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0